Zaanstreek
slogan
Registreer
zondag, 29 december 2019 20:09

Pannetje vat vlam in verzorgingshuis Zaandam

Pannetje vat vlam in verzorgingshuis Zaandam Inter Visual Studio / Sander Disselköter
29-12-2019 Zaandam - Zondagavond rond 19:30 uur is aan de Noorderven in Zaandam een brand ontstaan in het verzorgingshuis.

Bij het Evean Erasmushuis ging het mis in een keuken van een appartement. Een pannetje op het vuur vatte vlam.

Ambulancepersoneel hielp een verpleegkundige die woning was ingegaan om de bewoner te helpen. De bewoner mankeert niets, alsmede de verpleegkundige, zo bleek na controle in de ambulance.