Zaanstreek
slogan
Registreer
dinsdag, 29 januari 2019 22:54

Bewoners naar ziekenhuis na brand in Krommenie

Geschreven door
Bewoners naar ziekenhuis na brand in Krommenie Sander Disselköter
29-01-2019 Krommenie - In een flat aan de Kervelstraat in Krommenie is dinsdagavond omstreeks half negen brand ontstaan. De brand woedde in de slaapkamer van een woning op de vijfde verdieping.

De brandweer laat weten dat het vuur was ontstaan in een stekkerdoos, waarna een matras vlam vatte. Dit zorgde voor veel rookontwikkeling. Daarom zijn de twee bewoners per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling.