Zaanstreek
slogan
Registreer
vrijdag, 12 juli 2019 22:04

Bewoner vergeet pannetje op het vuur

Bewoner vergeet pannetje op het vuur Inter Visual Studio / Erik van Klaveren
12-07-2019 Zaandam - Vrijdagavond omstreeks kwart voor tien is aan de Frans Halsstraat in Zaandam brand ontstaan.

In de keuken van een woning aldaar stond een pannetje met eitjes op, wat kennelijk vergeten was door de bewoner. Er ontstond rookontwikkeling, waarna de woning moest worden geventileerd. Omdat de bewoner mogelijk rook had ingeademd, is deze in de ambulance gecontroleerd.

De schade bleef beperkt en de woning blijft bewoonbaar.